Fashion & lifestyle

♥ Onze eerste bestemming: Abu Dhabi ♥

Jasje Zara / Shirt Foreverfriday / Broek Bershka / Boots Sacha / Koffer Chesterfield

Jurk & tas Zara / Slippers Ibiza / Haarband & Zonnebril Zaful / Sieraden Heart to get

Hi allemaal, ik ben weer terug van een heerlijke cruise vakantie! Mijn vriend en ik hebben het echt geweldig gehad en hebben veel excursies gedaan. Met mijn mooie nieuwe lederen trolley van de Chesterfield ging ik op pad. In de nacht vertrokken we naar onze eerste bestemming; Abu Dhabi. Toen we aankwamen konden we eigenlijk al snel onze hut in. Even opfrissen, omkleden en de stad verkennen! We lieten ons rondrijden voor een paar uur en bezochten verschillende bezienswaardigheden. Zo bezochten als eerst de prachtige Sjeik Zahed Moskee. Het is één van de duurste moskee’s ter wereld en het was erg indrukwekkend om dit in het echt te zien. Bij aankomst werden mijn vriend en ik gescheiden en moesten we een aparte ingang nemen. Ik kreeg een abaya aan en mijn vriend een lang wit kleed met lange mouwen (wordt ook wel een dishdash genoemd). Daarna moesten we de schoenen uit en konden we een kijkje nemen. De moskee was verder geheel gratis om te bezoeken en is dagelijks geopend van 9 uur ’s ochtends tot 10 uur in de avond. Na de moskee reden we naar de Yas Marina circuit en de Ferrari world. Eén van de bezienswaardigheden waar mannen helemaal blij van worden. Dus als je samen met je vriend in Abu Dhabi bent, zou ik hier zeker even langsgaan! Een uur later bezochten we het grote Emiraten paleis waar je echt in kunt verdwalen. Dit 7-sterren hotel bestaat alleen maar uit goud en natuursteen en is zo een 3 miljard dollar waard. Je kunt hier een bakje koffie drinken met een laagje van goud. Onwijs duur natuurlijk, maar waar krijg je dit nog meer? Na het paleis reden we nog even langs de boulevard van Abu Dhabi en gingen daarna terug naar de cruise boot. Het was een vermoeiende dag, omdat we meer dan 24 uur wakker waren, maar het was zeker de moeite waard!